×

Cliënttevredenheid in cijfers

Hieronder staan de resultaten van cliënttevredenheidsmetingen van 1 juli2018 tot en met 31 december 2018.

Pleyade

Gemiddeld rapportcijfer eigen meting:

8,3 (gebaseerd op 533metingen)

 

Net Promotor Score* eigen meting:

+29 (gebaseerd op 533metingen)

 

Gemiddeld rapportcijfer op ZorgkaartNederland:

8,1 (op basis van 43 waarderingen)

Pleyade Thuiszorg

Gemiddeld rapportcijfer eigen meting:

8,5 (gebaseerd op 84metingen)

 

Net Promotor Score* eigen meting:

+45 (gebaseerd op 192 metingen)

 

Gemiddeld rapportcijfer op ZorgkaartNederland:

10 (op basis van 1 waardering)

Eerstelijns verblijf

Gemiddeld rapportcijfer eigen meting:

9,0 (gebaseerd op 3 metingen)

 

Net Promotor Score* eigen meting:

+67 (gebaseerd op 3 metingen)

 

Gemiddeld rapportcijfer op ZorgkaartNederland:

Niet beschikbaar

* Op basis van de vraag 'Zou u ons aanbevelen aan familie en vrienden kan de Net Promotor Score (NPS) worden berekend. Dit geeft aan in hoeverre cliënten of vertegenwoordigers de organisatie zouden aanbevelen aan familie en vrienden. De criticasters geven een rapportcijfer tussen de 0 en de 6. De passief tevredenen geven een 7 of een 8. De promotors geven een 9 of een 10. De NPS wordt met de volgende formule berekend: percentage promotors – percentage criticasters. Hoe hoger de NPS, hoe beter.