×

Kwaliteit

Kwaliteit is vanzelfsprekend onderdeel van onze dagelijkse zorgverlening; bij alles wat we doen staan de cliënt en optimale kwaliteit voorop. Kwaliteit is bij Pleyade dus geen kunstje om een certificaat te behalen, maar een essentieel onderdeel van onze identiteit. Het thema komt terug in ons dagelijks werk. Tijdens gesprekken, tijdens zorgverlening, bij alles wat we doen, en ongeacht welke functie medewerkers hebben in de organisatie. We gaan veelvuldig en vanzelfsprekend het gesprek aan met cliënten en medewerkers. Wat we zien en wat we horen bekijken we kritisch en is de basis voor continue verbetering.

Lees meer over wat we in 2017 hebben gedaan op het gebied van kwaliteit in het kwaliteitsverslag.

Trots op cliënttevredenheid

Kwaliteit monitoren we in de praktijk door middel van een gecertificeerd kwaliteitsmanagementsysteem. Een belangrijk onderdeel daarvan is meten wat cliënten van Pleyade en onze zorg- en dienstverlening vinden. We zijn trots op de meest recente cijfers over het eerste half jaar van 2018, waaruit blijkt dat cliënten Pleyade gemiddeld een rapportcijfer van 8,2 geven. Lees hier alle resultaten.

Klachtenregeling

Pleyade werkt voortdurend aan een goede kwaliteit van haar zorg- en dienstverlening. Maar het kan weleens anders lopen dan u verwacht. In dat geval horen we dat graag. Bent u niet tevreden? Heeft u een klacht? Spreek ons aan, zodat we tot een passende oplossing kunnen komen. Bovendien kunnen we met uw klacht of suggestie onze dienstverlening verbeteren. In de klachtenregeling leest u over hoe en waar u een klacht kunt indienen.

Personeelssamenstelling

Voor het kwaliteitskader verpleeghuiszorg is Pleyade verplicht om gegevens over de huidige personeelssamenstelling te publiceren. Deze gegevens zijn hier te vinden.