woensdag 16 mei 2018

We kunnen terugkijken op een mooi jaar. In 2017 was ‘trots op Pleyade’ een belangrijk thema: we zijn trots op Pleyade en op het werk dat we doen.

De zorg die we leveren is van goede kwaliteit. In 2017 lag de focus op het vergroten van de zelfredzaamheid van cliënten. Ons doel is dat elke cliënt zoveel mogelijk de regie behoudt over zijn of haar leven. Daarnaast zijn we in 2017 gestart met het in praktijk brengen van de herziene strategie Stabiliteit door flexibiliteit. Pleyade heeft, net als in voorgaande jaren, haar eigen koers bepaald en daarin ruimte gecreëerd voor innovatie en ondernemerschap.

In het publieksjaarverslag staan acht highlights van het afgelopen jaar, van ankerpunten in de wijk tot kunst en de dialoogsessies over kernwaarden. Met mooie, persoonlijke verhalen die laten zien waar we het uiteindelijk allemaal voor doen: de cliënt.

Veel leesplezier met het Pleyade publieksjaarverslag 2017!

Veri Kosterink

"Henriette en ik zijn al 27 jaar samen, waarvan we er ruim 18 in Elst wonen. En samen zijn we nog steeds. Ook nu ik in Tertzio woon."

Lees het verhaal